SPAR poszerza swoje portfolio produktów własnej marki: 80 nowości w ciągu ostatnich 4 miesięcy
W ciągu upływających czterech miesięcy, sieć sklepów SPAR urozmaiciła swoją ofertę o dodatkowe 80 produktów pod szyldem własnej marki. Wśród nowych pozycji znajdują się różnego rodzaju artykuły, począwszy od warzyw, przez sosy, budynie, produkty z kakao i czekolady, aż po owsianki, słodkości oraz przekąski. Nie zabrakło również nowości w kategorii soków czy produktów non food.
Ostatnie pół roku jest dla SPAR okresem intensywnego poszerzania asortymentu marki własnej. W tym czasie do oferty wprowadzono 150 nowych indeksów, które w dużym stopniu są wynikiem współpracy z polskimi dostawcami.
Pod marką SPAR znaleźć można kilka innych marek pokrewnych. Do nich należą produkty z logo SPAR, linia gotowych dań oraz napojów Fresh To Go at SPAR, ekonomiczna linia międzynarodowa No 1, marka naturalnych produktów SPAR Natural oraz wyselekcjonowane produkty wysokiej jakości pod marką Prime Select.
Prezes zarządu sieci SPAR w Polsce, Wayne Hodson podkreśla: „Jesteśmy świadomi, że szeroki wybór marki własnej to jeden z naszych kluczowych atutów. Biorąc pod uwagę sytuację makroekonomiczną w kraju, Polacy coraz chętniej sięgają po produkty o atrakcyjnych cenach, nie rezygnując przy tym z ich wysokiej jakości. Niezmiernie ważne są dla nas również długotrwałe relacje, które udało nam się nawiązać z naszymi dostawcami, czyli polskimi producentami”.